Venus Concept, yüz, boyun ve vücutta cilt sıkılaştırma ve cerrahi olmayan vücut biçimlendirme uygulamalarında devrimsel bir teknolojiyi medikal estetik alanına sunarak sektörü yeniden canlandırmaktadır.

• Multi-Polar RF, farklı derinlikteki cilt tabakalarında benzersiz klinik sonuçlar veren hızlı, ağrısız ve sızısız ve homojen bir ısıtım oluşturur.

• Pulslu Manyetik Alanlar Teknolojisi geleneksel tıpta on yıllardır kullanılmaktadır ve rejenere edici özellikleri bilimsel olarak kanıtlanmıştır.

• Vari-Pulse daha derine ulaşılmasını sağlayan ve lenf drenaj oluşturan, aynı zamanda, dolaşım sistemini uyaran ayarlanabilir pulslu vakum olanağı sağlar.

• Gerçek zamanda Termal Geri bildirim hem ellerin serbest kalmasını hem de ekranda geri bildirim bilgilerinin bir grafik üzerinde görüntülenmesini sağlarken diğer yandan daha üstün klinik sonuçların alınmasında sürekli cilt temasına olanak verir.

Venus Legacy™ hastalarınızın yüzünü güldürecek ve size yatırımınızı en kısa sürede geri döndürecek kanıtlanmış Multi Polar RF ve Manyetik Puls (MP)² Teknolojileri ile yeni VariPulse™ teknolojisini kombine tek cihazda sunmaktadır.

Kolay ve Zahmetsiz kullanım. Venus Legacy çok başlıklı platformu klinik sahibi ve uzmanlarının yaklaşımları doğrultusunda tasarlamıştır. Önerilen uygulamalar hazır programlar halinde sistemdedir ve uygulama esnasında kolayca ihtiyaca uygun şekilde değiştirilebilir özelliktedir.

BENZERSİZ SONUÇLAR

Venus Legacy™, 4D™ teknolojisi kullanan FDA onaylı ilk ve tek cihaz olup , Multi-Polar Radyo Frekansı (RF), Pulslu Elektro Manyetik Alanlar (PEMF) ve VariPulse™ Teknolojisi (VP),ile Gerçek Zamanda Termal Geri Bildirim sistemine sahiptir. Bu özellikler Venus Legacy™ cihazına güvenli, ağrısız ve sızısız tedaviler ve benzersiz sonuçlar gerçekleştirme kabiliyeti sağlar.
Venus Legacy™ tedavileri tüm cilt tiplerinde 100% güvenli, ağrısız ve sızısız tedaviler sunarken orta ve uzun dönemli sonuçların yüz, boyun ve vücutta kolayca alınmasına olanak sağlar

• Cerrahi olmayan vücut biçimlendirme
  • Selülit azaltımı
  • Kırışıklık hafifletme
  • Çevresel daraltım
  • Cilt sıkılaştırma

KESİN TİCARİ PLANLAMA VE GÜVENE DAYALI BİRLİKTELİK

• Cerrahi olmayan vücut biçimlendirme
  • Selülit azaltımı
  • Kırışıklık hafifletme
  • Çevresel daraltım
  • Cilt sıkılaştırma

Venus Legacy Katalog için tıklayınız.